DSC_0860

04 tammikuuta, 2017

kulunut vuosi 2016

Taas yks vuosi takanapäin. Vuosi joka oli kaikella tapaa tapahtumarikas. Vuosi jonka aikana oon kasvanut henkisesti niin paljon. Vuosi joka oli yksi suuri vuoristorata. Kaikesta silti selvittiin.

2016.1

Alkuvuosi oli suhteellisen kiireistä ja stressaavaa aikaa. Lentopalloa, ja urheilua ylipäätään, oli ihan kiitettävästi. Sen lisäksi yo-kirjotukset alkoi lähestymään hiljalleen ja mielessä oli myös yhteishaku ja pääsykokeet. Tammikuussa meillä oli myös suvun kesken naamiaiset. Pian olikin jo helmikuu; penkkarit ja abiristeily. Niiden jälkeen seuraava kolme viikkoa meni pelkästään lukiessa, sitten käytiin välillä istumassa 6h liikuntasalissa ja luettiin lisää. Sitten kun kirjoitukset oli saatu pois alta niin lähdettiin neljän hengen voimin kohti Leviä. Käytiin myös perheen kanssa Himoksella.

2016.2
Kesä oli ehdottomasti parasta kuluneessa vuodessa. Heti kesän alkuun oli tietysti ylppärit, siitä viikon kuluttua powercup. Olin myös koko kesän töissä, ja tykkäsin mun työstä kyllä tosi paljon! Festareilla tuli myös käytyä. Juhannuksena Himoksella, siitä viikon kuluttua Provinssi. Ei kauaakaan niin päätettiin lähteä myös Pipefesteillä ja viimeisinä festareina vielä Solarsound. Elokuun loppupuolella mun kesätyöt loppui, mutta oikeastaan heti aloitin nykyisessä työpaikassani. Tääläkin oon kyllä viihtynyt tosi hyvin!


2016.3
Loppuvuosi onkin ollut sitten huomattavasti rauhallisempi. Oon lähinnä vaan käynyt töissä ja reeneissä, muutamia reissuja lukuunottamatta. Oon käynyt muutaman kerran Tampereella Jennin vieraana, ja käytiin me perheen kanssa katsomassa yleisurheilua.  Ja syyslomalla käytiin perheen kanssa Tallinnassa ja Helsingissä. Myös toinen ulkomaanreissu tuli vielä viime vuoden puolelle kun oltiin joulu Gran Canarialla Puerto Ricossa, mutta siiä teen luultavasti oman postauksen.

Kiitos jokaiselle joka teki mun kuluneesta vuodesta juuri sellaisen kun se oli ❤

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti